Как да направим най-добрия избор на стелажи?

Основната цел на всяко търговско оборудване е да насърчава ефективни продажби. Най-популярният вид без съмнение са стелажите. Те могат да се намерят навсякъде и винаги са търсени и предпочитани. Те могат да притежават многостепенни рафтове,  както и да се похвалят с отлична здравина, съвместимост и други безценни качества.

 

Много е важно собственикът на магазин, който иска да закупи стелажи, да бъде наясно тяхната класификация, разновидности и, разбира се, съвместимост на с продуктовата група, която ще се излага на тях.

 

И така, съществуват много видове стелажи – стенни, островни, с открити или затворени рафтове. Всеки от тях предлага свои собствени възможности за създаване на привлекателен вид на търговския обект, както и за привличане вниманието на посетителите към съответните продукти.

 

Основното предимство на стенните стелажи е спестяването на търговска площ.

От своя страна островните стелажи осигуряват възможността за разглеждане на стоките от всички страни.

Отворените дизайни стелажи пък осигуряват на клиентите лесен достъп до продуктовата гама  – клиентът може да достигне лесно до артикула, да го вземе в ръце и да го разгледа. Затворените рафтове, от своя страна, са чудесни за съхранение на по-скъпи или крехки стоки, защото позволяват само визуален достъп до тях – всички продукти са добре защитени под стъкло.

 

Но въпреки това най-важният фактор, който трябва да се вземе предвид при избора на стелажи, е продуктът, който ще се продава. Например, търговците на домакински уреди е добре да предпочитат стелажи с повишена якост на рафтовете. Например такива, изработени от метал със специално покритие, което предотвратява драскотини по рафтовете.

 

От друга страна, магазините, продаващи продукти с малък размер и тегло, е по-удачно да се спрат на стелажи със стъклени рафтове. Те са чудесни за излагане на сувенири, часовници, бижута, козметика и парфюми. А ако оборудвате подобни стелажи с огледални елементи и LED осветление, това ще засили още повече въздействието върху купувача, придавайки на продуктите елегантност и изящество.

Стелажите, изработени от дърво, особено естествено или пък с ламинирана имитация на дърво, са в състояние да внесат внасят много уют, спокойствие и топлина в интериора на магазина. Затова книжарниците купуват точно такива стелажи.

 

Магазините за здравословни храни, както и аптеките, предпочитат да купуват леки рафтове, отворени и затворени, изработени от стъкло, алуминий или хромирана стомана. Това значително подобрява настроението на потенциалния купувач.

Магазините за обувки да помислят за персонализирани стелажи, които ще осигурят лесен достъп до моделите. Има и други условия. Височината на рафтовете в един магазин за обувки, например, не може да бъде по-висока от човешки ръст.

 

Магазините за дрехи обикновено имат най-високи изисквания към стелажите, поради широката гама от продукти. В зависимост от това могат да се използват и наклонени рафтове, и хоризонтални, и чекмеджета, и стъклени рафтове-шкафове, изработени от голямо разнообразие от материали, за да се привлече вниманието на купувача.

 

За супермаркетите се препоръчва използването на прости, многостепенни метални стелажи с повишена здравина и стабилност, естетиката в този случай остава на второ място.

 

Стелажите в магазини за детски стоки предполагат ниска височина, като те трябва да имат и оригинален цвят. Също така и самият дизайн е по-специфичен, за да привлича вниманието на детето към стоките. Допълнително условие е, че стелажите не трябва да имат остри ъгли и издатини, както и че всички те трябва да бъдат здраво фиксирани.

 

Магазините, продаващи дискове, видеоклипове, игри и свързани продукти, следва да се ориентират към по- прости дизайни на стелажите.

 

Ето и обобщение на основните принципи, които трябва да се имат предвид при избора на търговски стелажи:

– асортимента от стоки, предназначени за продажба

– капацитет и геометрична конфигурация на търговската площ, индивидуалният дизайн на помещението

– вид търговски стелажи и техните конструктивни характеристики.

– прогнозният брой посетители

 

С хармоничната комбинация от тези прости принципи, собственикът на всяко търговско заведение може да направи правилния избор на стелажи..

 

Свързани новини

Хороскопът на Алена: Везните да не провалят бъдещи печалби, Скорпионите да приемат делови предложения

vesito

Хороскопът на Алена: Близнаците срещат странни непознати, Раците да не проявяват ревност

vesito

Хороскопът на Алена: Лъвовете да избягват неподходящи контакти, Девите да отложат важните разговори

vesito

Публикувай коментар

* Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически.