Евроинс България с изцяло нов корпоративен уебсайт за онлайн продажби и обслужване на клиенти
Сайтът е част от стратегията на дружеството за дигитализиране на процесите по администриране и онлайн продажба на застрахователни продукти

От днес ЗД Евроинс АД (Евроинс България), една
от водещите застрахователни компании в България и част част от
застрахователната група на Еврохолд – Евроинс Иншурънс Груп АД (ЕИГ), е с
изцяло нов корпоративен уебсайт за онлайн обслужване и продажба на
застрахователни продукти.
Новият уебсайт е с модерна визия, много нови функционалности и е съобразен с
корпоративната идентичност на компанията. Той е с модерен и адаптивен дизайн,
лесен за употреба на всякакви устройства, от настолни компютри и лаптопи до
таблети и смартфони.
MyEuroins и MyHealth са двата нови клиентски портала, в които клиентите имат
възможност сами да управляват своите застраховки. В MyEuroins настоящите
клиенти на компанията могат бързо и лесно да сключат застраховка, платят
вноска онлайн, следят статус на предявена претенция и др. Клиентите могат да
следят историята на всички сключени от тях застраховки за последните три
години.
Клиентският портал MyEuroins стартира с продажба на застраховка „Гражданска
отговорност“ на автомобилистите. Съвсем скоро предстои онлайн продажбата на
туристически застраховки „Туризъм в България“, „Помощ при пътуване“ и „Отмяна
на пътуване“, а в началото на следващата година и онлайн продажбата на три
нови продукта от портфолиото на компанията, заедно с пълно администриране на
процеса по завеждане на щети. MyEuroins е предназначен за използване както от
физически, така и от юридически лица. Клиенти с повече една фирма имат
възможност да управляват всичките си застрахователни полици от един клиентски
профил.
Здравният портал MyHealth е предназначен за потребителите на Медицинска
застраховка в Евроинс. В MyHealth клиентите могат да проследят историята на

проведените им профилактични прегледи, както и да изпращат искане за
възстановяване на разходи за платени от тях прегледи и изследвания, да
получават решения по заведена претенция и др. Цялата комуникация и
обслужване между клиент и Евроинс се извършва в портала, което улеснява и
ускорява процеса за изплащане на обезщетения.
Новите клиентски портали MyEuroins и MyHealth са част от цялостната стратегия
на компанията за дигитализация на предлаганите продукти и услуги.

Свързани новини

Еврохолд изказва благодарност на 1700 служители на Електрохолд за непрекъснатата работа по отстраняването на авариите и повредите в Западна България

vesito

Гражданска позиция на експерта Д. Ирибозов! За черква на пазара трябва да се чуе гласа на жителите на община Благоевград! Трябва публично обсъждане!

vesito

18-годишната Дебора е изнервена от бавенето на делото срещу Георги

vesito

Публикувай коментар

* Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически.