Phishing атака срещу клиенти на ЧЕЗ ЕЛЕКТРО. Имейлите съдържат фалшиво съобщение за възстановяване на суми

Лични данни на клиенти не са достъпвани или копирани от сървърите на Дружеството от трети страни

„ЧЕЗ Електро България“ АД уведомява своите клиенти, че днес е установен опит от страна на външни лица да заблуждават клиенти на Дружеството с имейли, съдържащи фалшиво съобщение за възстановяване на суми, с призив да посочат данни за банковите си сметки.

Съобщението е класически пример на измама. Използвано е лого на ЧЕЗ, но адресът, от който се изпраща зловредния имейл, е info-in@cezelectro.com, а не официалния имейл адрес на „ЧЕЗ Електро България“ АД за връзка с клиентите: info@cezelectro.bg.

Фалшивият имейл съдържа линк с вредоносно съдържание, като призовава клиентите да отворят линка в срок от 48 часа.

Молим клиентите ни да не кликват върху линка „тук“ и веднага да изтрият съобщението.

Информираме клиентите си, че дружествата на ЧЕЗ в България не осъществяват такава кампания и не изпращат подобни имейли до клиенти, свързани с възстановяване на суми.

„ЧЕЗ Електро България“ АД уверява своите клиенти, че техни лични данни не са били достъпвани или копирани от сървърите на Дружеството от трети страни.

Свързани новини

При 95,22% обработени протоколи: Малка разлика между ГЕРБ-СДС и ИТН

vesito

Как растящите цени на енергийните ресурси могат да спънат възстановяването от пандемията

Regiona

32 медици са с COVID-19 у нас, заразените се увеличават

desi

Публикувай коментар

* Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически.