Phishing атака срещу клиенти на ЧЕЗ ЕЛЕКТРО. Имейлите съдържат фалшиво съобщение за възстановяване на суми

Лични данни на клиенти не са достъпвани или копирани от сървърите на Дружеството от трети страни

„ЧЕЗ Електро България“ АД уведомява своите клиенти, че днес е установен опит от страна на външни лица да заблуждават клиенти на Дружеството с имейли, съдържащи фалшиво съобщение за възстановяване на суми, с призив да посочат данни за банковите си сметки.

Съобщението е класически пример на измама. Използвано е лого на ЧЕЗ, но адресът, от който се изпраща зловредния имейл, е info-in@cezelectro.com, а не официалния имейл адрес на „ЧЕЗ Електро България“ АД за връзка с клиентите: info@cezelectro.bg.

Фалшивият имейл съдържа линк с вредоносно съдържание, като призовава клиентите да отворят линка в срок от 48 часа.

Молим клиентите ни да не кликват върху линка „тук“ и веднага да изтрият съобщението.

Информираме клиентите си, че дружествата на ЧЕЗ в България не осъществяват такава кампания и не изпращат подобни имейли до клиенти, свързани с възстановяване на суми.

„ЧЕЗ Електро България“ АД уверява своите клиенти, че техни лични данни не са били достъпвани или копирани от сървърите на Дружеството от трети страни.

Свързани новини

Работник от ТЕЦ “Бобов дол” е заразен с COVID-19!

desi

Слънчева неделя

vyara

Пристигат 300 000 дози нискомолекулярен хепарин за лечението на COVID-19

vesito

Публикувай коментар

* Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически.