1664 Blanc допълва портфолиото на компанията във високия сегмент и вече може да бъде открита в търговската мрежа.
1664 Blanc е най-новата бира в суперпремиалния сегмент в България. Марката се предлага от водещата пивоварна компания у нас Карлсберг България и бе представена на специално събитие, което събра представители на бизнеса, медии и инфлуенсъри.
Над 100 гости се потопиха в стилното изживяване на откриването. Те се насладиха на деликатния и неустоим вкус на 1664 Blanc, поднесен добре охладен и в приятна компания. За доброто настроение на присъстващите се погрижи водещият Филип Буков. Авторското меню на шеф Светлана Василева обра овациите още след първата хапка, а танцовото въздушно шоу потопи гостите в стилната и елегантна атмосфера на 1664 Blanc.
„1664 Blanc е продукт, който няма аналог на българския пазар. Това е един глобален и модерен бранд – представен е в над 50 страни по света и е една от най-бързо развиващите се марки. 1664 Blanc е бира със стил, която предизвиква нормите и дава един различен прочит на традиционния бирен вкус. Новаторството винаги е било част от нашето ДНК като компания. С лансирането на 1664 Blanc, ние отново правим стъпка напред, към бъдещето. Нашата цел е до 10 години всички да сме част от тази революция, в която бирата ще дава едно ново и различно сетивно изживяване.“ – каза по време на събитието Изпълнителният директор на Карлсберг България Теодор Несторов.
„Тази вечер сме тук, за да ви представим не просто бира, а пътешествие към вкусове и наслади с лековато цитрусов туист. Бирата вече не е просто напитка, тя е стилен аксесоар. 1664 Блан не е просто бира, тя е разказ, който ни води в сърцето на Франция. Елегантният дизайн на бутилката е вдъхновен от архитектурата на Айфеловата кула, а синият цвят е символа на доверие и искреност!“ – коментира Камелия Павлова, Директор Маркетинг в компанията.
„Категорията на супер премиалните бири е най-бързо развиващият се сегмент през последните 3 години. През 2023 той се е увеличил с цели 27%, като очакванията са да продължи да се развива с бързи темпове. Това се дължи на промяната в предпочитанията на потребителите, които все по-често избират международни марки бира с доказан произход и високо качество, а също така искат да получат едно ново и различно изживяване. Това е особено видимо при по-младите хора, които вече търсят интересни вкусове, които да ги изненадат и да провокират любопитството им. Радваме се, че имаме възможност да предложим един изключителен продукт, който носи в себе си стил, но и неочаквана нотка на изненада.“ – допълни Красимир Лазаров, Директор Продажби в Карлсберг България.
1664 Blanc е лека и освежаваща бира с фин вкус и цитрусови нотки, която превръща всеки момент от ежедневието в специално и стилно изживяване. Тази напитка съчетава в себе си елегантността в ежедневието, в комбинация с перфектен вкус и неочакван туист с намигване към забавната страна на живота.
Продуктът се предлага на пазара в стъклена бутилка за еднократна употреба от 0,33 л, кен опаковка от 0,5 л и като наливна бира в специално селектирани обекти.
Повече информация можете да откриете на www.carlsbergbulgaria.bg, както и в социалните канали на марката в Instagram / facebook / YouTube
Карлсберг България е водещ производител на бира в България и една от най-динамичните и бързо развиващи се компании в бранша. Тя разполага с две пивоварни – в град Шумен и в град Благоевград, както и с логистични центрове и търговски офиси в страната. В компанията работят повече от 600 души. Продуктовото портфолио на Карлсберг България включва разнообразие от първокласни бири – националните Шуменско и Пиринско, международните Carlsberg и Tuborg, Zatecky с благороден жатецки хмел от Чехия, френската 1664 Blanc, чешката Budweiser Budvar, немската пшенична бира Еrdinger и белгийската абатска бира Grimbergen. Карлсберг България предлага на нашия пазар и сайдера Somersby, лидер в своя сегмент, както и алкохолния бирен микс Garage в два освежаващи вкуса – лимон и ягода. Компанията има в асортимента си и безалкохолна бира и сайдер под водещите си брандове – Пиринско Безалкохолно Пиво, Пиринско Бодро 0.0%, Somersby 0.0% и Carlsberg 0.0%. Карлсберг България е част от водещата международна пивоварна компания Карлсберг Груп, която има в портфолиото си 140 марки и повече от 30,000 служители по света.