Среща относно държавен план-прием 2024/2025 г. в Община Дупница

В Кръгла зала на Общинска администрация Дупница се проведе работна среща по повод държавния план-прием за учебната 2024/2025 година в Община Дупница. На срещата присъстваха ръководството на общината, директорите на средните училища, директорът на Дирекция „Бюро по труда“, както и представители на работодателските организации в града. Работната среща бе с цел координиране на всички заинтересовани страни по отношение на дейностите в процеса на планиране, утвърждаване и реализиране на държавния план-прием и гарантиране, че учениците от Община Дупница се насочват към специалности от професии и профили, които ще им позволят ефективно да се реализират на пазара на труда.

Решенията, който бяха взети след обсъжданията са Община Дупница да подкрепи планирания държавен план-прием за учебната 2024/2025 година, предложен от директорите на средните училища и да подаде писмено становище към Регионално управление на образованието – Кюстендил. Също така се реши да се организират срещи между учениците и работодателите, които да се състоят в предприятията, за да могат учениците да добият ясна представа за реалната работна среда. Ще бъдат организирани родителски срещи, на които да присъстват представители на общинското ръководство, за да се обсъдят актуалните проблеми при завършващите основен етап на обучение. Община Дупница отправя своите благодарности към всички представители на работодателски организации, които се отзоваха на поканата, както и на директорите на средните училища на територията на града.

Свързани новини

Луканки от дива свиня заразиха с трихинелоза 37 души край Пазарджик

vesito

Откриха тяло на мъж на стадиона в Симитли

vesito

Уволняват горския Николай Колев, отглеждал коноп край Сандански

vesito

Публикувай коментар

* Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически.