Видите ли този мейл, трийте го! Банката никога не иска пароли

Нова вълна измами

„Ако някой ви поиска потребителско име и парола или създаде усещане за стрес, по-добре се обадете в институцията по телефона или използвайте специализираните им приложения“, поясни Ясен Танев, специалист по киберсигурност.

Една от потърпевшите банки знае за тези фишинг атаки и предупреждава клиентите си. „Запомнете! Банката никога не изисква от клиентите си да предоставят онлайн лични и/или банкови данни като парола, имена, ЕГН, адрес, телефон и наличност по сметки.

Ако подозират, че са станали жертва на измама, трябва незабавно да се обадят на контактния център на банката, както и да блокират картите си в мобилното банкиране“, са казва в позицията на банката. /Standartnews.com

Свързани новини

ЕРМ ЗАПАД ЗАПОЧВА МОНТАЖ НА БЕЗОПАСНИ ЗА ПТИЦИТЕ СТЪЛБОВЕ
Специалната конзола е разработена в рамките на проект „Живот за птиците“

vesito

Тъжна вест! Ковид-19 отне живота на още един млад мъж от Благоевград

vesito

ISW прогнозира края на „Вагнер“

vesito

Публикувай коментар

* Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически.