Клиенти на голям телеком са получили съобщения на електронните си пощи за начисляване на двойни сметки в последната им фактура. Грешката била открита след проверка на плащанията от страна на телекома. Предоставя се линк, чрез който да се възстанови надвзетата сума и клиентът да възстанови правата си, пише blagoevgrad24.bg.
„От пръв поглед разбрах, че става въпрос за измама. Първо, аз не съм клиент на този телеком и не ползвам нито една тяхна услуга. Другото, което ми направи впечатление, е, че домейнът на подателя не е фирменият, а е доста съмнителен“ – разказа читателка, която е получила съобщение на мейла си. В нейния случай се посочва за начисляване на допълнителни 94.90 евро. „За да коригирате тази аномалия и да възстановите правата си, щракнете върху връзката по-долу и следвайте инструкциите, които са ви представени“ – пише неизвестният подател.
„Това е подвеждаща информация, не се доверявайте“ – препоръчаха от „Виваком“. Признаха, че са получили множество сигнали за такива съобщения на електронните пощи на граждани и фирми. Ръководството на компанията ще прецени дали да публикува предупреждение за измамата на фирмения сайт. От оператора съветват клиентите да посетят най-удобния за тях офис дори при най-малкото съмнение за нередност.