Три фирми в надпревара за разработване на туристическа маркетингова стратегия за парк Ловен дом и Ботаническа градина

Три фирми в конкуренция за разработване на туристическа маркетингова стратегия за парк „Ловен дом“ и „Ботаническа градина“

„Солар“ ЕООД, „Агенция Стратегма“ ООД и „Фрибул“ ООД са фирмите, подали документи за участие в обществена поръчка за разработване на туристическа маркетингова стратегия за парк „Ловен дом“ и „Ботаническа градина“.

Ценовите оферти  на кандидатите бяха отворени от конкурсна комисия днес. Предстои тя да се произнесе и да се премине към сключване на договор с фирма изпълнител.

Оферираната от „Солар“ ЕООД цена е 44 000 лв., „Агенция Стратегма“ ООД предлага да разработи стратегията за развитието на парк „Ловен дом“ и Ботаническата градина за 34 240, а „Фрибул“ ООД за 46 000 лв.

Прогнозната стойност на обществената поръчка е 50 000 лв. без ДДС.

Туристическата маркетингова стратегия, която ще бъде изготвена, има за цел да определи как Благоевград ще представи парк „Ловен дом“ и Ботаническата градина като атрактивни места за посещение за местните жители и за туристи от страната и чужбина.

Стратегията ще покаже какви туристически продукти можем да развием, как най-добре да бъдат представени те, кои групи посетители са най-важни за нас и какви послания и рекламни дейности ще привлекат повече хора.

За да бъде туристическата маркетингова стратегия работеща тя ще бъде подготвена с участието на всички, които имат отношение към туризма – хотелиери, ресторантьори, туристически агенции, екскурзоводи, транспортни фирми, природозащитни организации, музеи, учебни заведения, читалища, неправителствени организации и др. Ще бъде създадена и работна група, която ще участва активно в целия процес.

Стратегията ще съдържа два основни елемента: описателна част, която ще определя какъв е туристическият продукт на Благоевград, какви услуги предлага градът сега, какво може да се развие в бъдеще и кои пазари (групи туристи) са най-подходящи да привлечем и предписателна част, в която  ще бъде избран брандинга на дестинацията – как Благоевград да се представя като туристически град, какви рекламни кампании да се провеждат, какви събития и инициативи ще помагат за популяризирането на парка, Ботаническата градина и всички туристически обекти в общината.

Дейността по разработване на туристическа маркетингова стратегия по проект №BG16FFPR003-1.001-0004 „Реконструкция и обновяване на парк „Ловен дом“ и Ботаническа градина и разработване на туристическа маркетингова стратегия“ е пряко обвързана и е продължение на Дейност 2 от проекта „Реконструкция и обновяване на парк „Ловен дом“.

В Дейност 2 е предвидено изграждането на дребномащабна инфраструктура за развитие на природно наследство, а именно: Екопътека „Кръста“, докато с разработването на туристическата маркетингова стратегия се предвижда да бъдат осигурени меки мерки за насърчаване развитието на местните забележителности и популяризиране, както на Екопътека „Кръста“, така и всички туристически обекти на територията на общината.

Цялата информация за обществената поръчка можете да видите тук 

Свързани новини

Кметът на Благоевград предявява иск за собствеността на имота в парк „Ловен дом“, за който бе отказано разрешение за жилищно строителство

vesito

Концерт-спектакъл „Коледа като на кино“ представят в Благоевград

vesito

Шеф Таньо Шишков с кулинарна демонстрация в Сандански

vesito

Публикувай коментар

* Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически.