Три фирми в конкуренция за разработване на туристическа маркетингова стратегия за парк „Ловен дом“ и „Ботаническа градина“
„Солар“ ЕООД, „Агенция Стратегма“ ООД и „Фрибул“ ООД са фирмите, подали документи за участие в обществена поръчка за разработване на туристическа маркетингова стратегия за парк „Ловен дом“ и „Ботаническа градина“.
Ценовите оферти на кандидатите бяха отворени от конкурсна комисия днес. Предстои тя да се произнесе и да се премине към сключване на договор с фирма изпълнител.
Оферираната от „Солар“ ЕООД цена е 44 000 лв., „Агенция Стратегма“ ООД предлага да разработи стратегията за развитието на парк „Ловен дом“ и Ботаническата градина за 34 240, а „Фрибул“ ООД за 46 000 лв.
Прогнозната стойност на обществената поръчка е 50 000 лв. без ДДС.
Туристическата маркетингова стратегия, която ще бъде изготвена, има за цел да определи как Благоевград ще представи парк „Ловен дом“ и Ботаническата градина като атрактивни места за посещение за местните жители и за туристи от страната и чужбина.
Стратегията ще покаже какви туристически продукти можем да развием, как най-добре да бъдат представени те, кои групи посетители са най-важни за нас и какви послания и рекламни дейности ще привлекат повече хора.
За да бъде туристическата маркетингова стратегия работеща тя ще бъде подготвена с участието на всички, които имат отношение към туризма – хотелиери, ресторантьори, туристически агенции, екскурзоводи, транспортни фирми, природозащитни организации, музеи, учебни заведения, читалища, неправителствени организации и др. Ще бъде създадена и работна група, която ще участва активно в целия процес.
Стратегията ще съдържа два основни елемента: описателна част, която ще определя какъв е туристическият продукт на Благоевград, какви услуги предлага градът сега, какво може да се развие в бъдеще и кои пазари (групи туристи) са най-подходящи да привлечем и предписателна част, в която ще бъде избран брандинга на дестинацията – как Благоевград да се представя като туристически град, какви рекламни кампании да се провеждат, какви събития и инициативи ще помагат за популяризирането на парка, Ботаническата градина и всички туристически обекти в общината.
Дейността по разработване на туристическа маркетингова стратегия по проект №BG16FFPR003-1.001-0004 „Реконструкция и обновяване на парк „Ловен дом“ и Ботаническа градина и разработване на туристическа маркетингова стратегия“ е пряко обвързана и е продължение на Дейност 2 от проекта „Реконструкция и обновяване на парк „Ловен дом“.
В Дейност 2 е предвидено изграждането на дребномащабна инфраструктура за развитие на природно наследство, а именно: Екопътека „Кръста“, докато с разработването на туристическата маркетингова стратегия се предвижда да бъдат осигурени меки мерки за насърчаване развитието на местните забележителности и популяризиране, както на Екопътека „Кръста“, така и всички туристически обекти на територията на общината.
Цялата информация за обществената поръчка можете да видите тук
