Община Кюстендил стартира прием на заявления за почасова подкрепа в домашната среда за нуждаещите се лица

Община Кюстендил обявява прием на документи за кандидат-потребители на услугата, която включва почасова подкрепа в домашна среда за:
• самотноживеещи лица с увреждания, независимо, че нямат определената чужда помощ разполагат със съответните медицински документи, удостоверяващи невъзможността им за обслужване за определен период от време;
• самотноживеещи лица в надтрудоспособна възраст в невъзможност за самообслужване, които нямат определена по съответния ред степен на намалена работоспособност.
Услугите ще се предоставят от домашни помощници, съгласно изготвена оценка на нуждата от подкрепа. Максимален обхват на дейностите включва, както следва:
-съдействие за измиване и обличане;
-съдействие за къпане и смяна на памперс;
-съдействие за пазаруване, заплащане на битови сметки със средства на потебителя;
-съдействие за готвене и пране;
-извеждане на потребителя за разходка или съпровождане до личен лекар или др.
Кандидат-потребителите следва да заявят желанието си да ползват “Иновативни здравно-социални услуги“ в домашна среда по настоящ адрес, като подадат съответните документи:
1.Заявление по образец /по образец, прикачен файл/;
2.Документи за самоличност на кандидат-потребител (за справка);
3.Документи за самоличност на законния представител-настойник, попечител (за справка) /ако е приложимо/;
4.Експертно решение на ТЕЛК/ НЕЛК (копие) /ако е приложимо/;
5.Медицински протокол на ЛКК (копие) /ако е приложимо/;
6.Други медицински документи – актуална епикриза и др. (копие) /ако е приложимо/;
7.Декларация лични данни (по образец, прикачен файл).
Всички кандидат-потребители следва да подадат Заявления по образец в срок до 07.01.2025 г, включително. След подаване на документи до 5 работни дни от датата на подаване на Заявлението ще бъде изготвена оценка на нуждата от домашни грижи и ще се извърши класиране на кандидат-потребителите. С класираните кандидати ще бъде сключен договор за предоставяне на услугата считано от 16.01.2025г. Кандидат-потребители подали Заявления след 07.01.2025 г. ще бъдат включени при освобождаване на капацитет и ще сформират списък на чакащите.
Заявления от кандидат-потребители следва да се подават в сградата на Общинска Поликлиника, ет. 1, кабинет 117, всеки работен ден до 07.01.2025 г., включително, за времето от 09:00 до 12:00 ч. и от 13:00 до 17:00 ч. Документи се подават лично и/или от законен представител.

Свързани новини

И заблестя елхата в Кресна

vesito

Председателят на ОбС Андон Тодоров свиква местните парламентаристи на извънредно заседание

vesito

Криптокралицата Ружа Игнатова търсена с билборд в Кейптаун, една от версиите е, че вече е мъж

vesito

Публикувай коментар

* Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически.