Любов, грижа и признателност: Община Кюстендил постави началото на социалната кампания „Празник на плодородието за всички“

Любов, грижа и признателност: Община Кюстендил постави началото на социалната кампания „Празник на плодородието за всички“
Те са хората, на които дължим живота си. Хората, които с двете си ръце и неуморния си труд превърнаха Кюстендил в Овощната градина на България. А сега плодовете на тяхната любов и трудолюбие се връщат обратно при тях.
Тази година Празник на плодородието, град Кюстендил излиза извън пределите на града и достига до всеки дом – благодарение на социалната кампания на Община Кюстендил „Празник на плодородието за всички“.
Кампанията се провежда под патронажа на кмета на Община Кюстендил инж. Огнян Атанасов, а с цел тя да достигне до повече нуждаещи се, есенното издание на социалната кампания за пръв път бе отворено и за доброволци.
В кампанията се включват ръководството и служителите на Община Кюстендил, Младежите от консултативния съвет към Общината, Представителен фолклорен ансамбъл „Родолюбие“, родители с техните деца, граждани.
Те ще посетят адресите на десетки хора в нужда не само в града, но и в най-отдалечените села в общината, за да им доставят топли печива, кюстендилски плодове и био сокове, произведени от благата на Овощната градина на България.
Освен хранителни продукти, потребителите на социалните услуги ще получат и специални дарове, изработени с много любов от най-малките жители на Кюстендил – всички детски градини на територията на общината се включват в кампанията и стотици картички, направени от ръцете на малчуганите, ще стоплят сърцата на по-възрастните и ще им пожелаят здраве и дълголетие.
Кампанията продължава през цялата седмица, а доброволците, ръководството и служителите на Община Кюстендил ще посетят домовете на нуждаещи се хора както в града, така и в над 20 кюстендилски села, сред които Гърляно, Гюешево, Долно село, Ръсово, Вратца, Търновлаг, Багренци, Гирчевци, Жиленци, Слокощица, Коняво, Копиловци, Катрище, Раждавица, Ябълково, Нови чифлик, Шишковци, Таваличево, Лозно, Долна Гращица и др.
Кампанията се осъществява с подкрепата на:
-„БАГРА“
-„Струма Фрут“ ЕООД
-„Серена“ ЕООД
-„100% БИО“ ООД
Може да бъде изображение с ябълка и текстово съобщение
Може да бъде изображение с 1 човек
Може да бъде изображение с 1 човек
Може да бъде изображение с 4 души и ван
Може да бъде изображение с 2 души
Няма налично описание на снимката.
Може да бъде изображение с торта с трохи и овесени бисквити
Може да бъде изображение с текстово съобщение
Може да бъде изображение с 2 души
Може да бъде изображение с 4 души, автомобил и текстово съобщение
Може да бъде изображение с 3 души

Свързани новини

Община Сатовча отбелязва празника 3-ти март

vesito

Община Кюстендил спечели проект на стойност 2 млн. лв. за подмяна на уличното осветление

vesito

Катастрофа на „14-ти полк“ в Благоевград

vesito

Публикувай коментар

* Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически.