Кюстендил въвежда Kazva.bg: гражданите вече оценяват услуги и места в града

Кюстендил въвежда Kazva.bg: жителите и гостите на общината вече дават оценка за услуги и места в града
От края на юли тази година всеки жител и гост на Кюстендил има възможност директно, напълно анонимно и без усилие да даде своята честна оценка чрез платформата Kazva.bg. Обратната връзка вече е факт – оценките се получават регулярно и се анализират от упълномощените служители на Общината.
Инициативата е продължение на разработен от ученици от ПМГ – Кюстендил софтуер, чрез който може да се поставя оценка на работата на общинската администрация.
„Видяхме, че оценките са доста обективни и дават преценка за работата на нашите служители. Затова решихме да разширим идеята и да търсим алтернативи“, посочи кметът инж. Огнян Атанасов.
Как работи системата?
Поставени са над 200 стикери и плакати, съдържащи QR-код. При сканиране гражданите попадат директно в платформата и с едно плъзгане на индикатор могат да дадат оценка от 1 до 10. Не е необходимо да се инсталират допълнителни приложения или да се правят регистрации.
Къде може да се гласува?
Проектът обхваща почти всички общински обекти:
• кметствата на всичките 72 населени места в общината;
• детски градини, училища, Младежки център и ОДК;
• детски и спортни площадки, паркове и зелени площи;
• културни и туристически обекти, включително Лесопарк „Хисарлъка“;
• социални услуги и общински предприятия;
• сградата на Общинска администрация;
• поликлиниката.
„Амбицията ни е да чуем гласа на всеки гражданин. Целта е Община Кюстендил да бъде все по-прозрачна, публична и отворена към хората, да чуем гражданите и да управляваме заедно“, подчерта кметът инж. Огнян Атанасов.
Амбицията на ръководния екип на Община Кюстендил е да изгради по-ефективна и конструктивна комуникация с хората. Основните цели са подобряване на качеството на административните услуги и насърчаване на гражданското участие във взаимодействието с Общината.
Благодарение на платформата Kazva.bg всеки жител или гост на Кюстендил може лесно и бързо – още докато ползва дадена услуга или се намира на конкретно място – да сподели своето мнение и да даде обективна оценка. Това позволява на администрацията да получава навременна и честна обратна връзка, за да идентифицира проблемите, които хората смятат за най-важни, и да работи целенасочено за тяхното решение.

 

Свързани новини

Девет медала за Таекуондо клуб „Хоук-Банско“ от международен турнир в Охрид

vesito

Ужас в Белица: Ремарке на камион се вряза в къща

vesito

Над 200 деца взеха участие в международният турнир по плуване “Дядо Коледа” в Благоевград

vesito

Публикувай коментар

* Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически.