Кюстендил влиза във фокуса на националната туристическа реклама

На празника Голяма Богородица в Кюстендил кметът инж. Огнян Атанасов и министърът на туризма Мирослав Боршош обсъдиха развитието на града като туристическа дестинация. Основните акценти са природни богатства, културно наследство, медикъл, СПА и поклоннически туризъм, уикенд преживявания, спорт и балнеолечение.
Боршош подчерта добрата инфраструктура, близостта до столицата и чистотата на града, но отчете малката леглова база като предизвикателство. Целта е Кюстендил да заеме по-осезаемо място в националната реклама, особено в сферата на СПА и медикъл туризма.
Кметът Атанасов изрази нужда от силна рекламна кампания: „Имаме всичко, без море“.
Кюстендил отчита над 27 000 туристически регистрации за първите седем месеца на 2025 г., ръст от над 9% спрямо миналата година. Най-много туристи идват от България, Северна Македония, Италия, Сърбия, Германия и Израел.

Свързани новини

Кюстендил става арена на благотворителен „СТРОНГ МЕН“ спектакъл

vesito

В Сандански обявяват свободните места в детските градини след първи етап

vesito

Времето днес, прогноза за четвъртък, 20 февруари

vesito

Публикувай коментар

* Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически.