Карлсберг България представя нова премиална бира

1664 Blanc допълва портфолиото на компанията във високия сегмент и вече може да бъде открита в търговската мрежа.

 1664 Blanc е най-новата бира в суперпремиалния сегмент в България. Марката се предлага от водещата пивоварна компания у нас Карлсберг България и бе представена на специално събитие, което събра представители на бизнеса, медии и инфлуенсъри.

Над 100 гости се потопиха в стилното изживяване на откриването. Те се насладиха на деликатния и неустоим вкус на 1664 Blanc, поднесен добре охладен и в приятна компания. За доброто настроение на присъстващите се погрижи водещият Филип Буков. Авторското меню на шеф Светлана Василева обра овациите още след първата хапка, а танцовото въздушно шоу потопи гостите в стилната и елегантна атмосфера на 1664 Blanc.

1664 Blanc е продукт, който няма аналог на българския пазар. Това е един глобален и модерен бранд – представен е в над 50 страни по света и е една от най-бързо развиващите се марки. 1664 Blanc е бира със стил, която предизвиква нормите и дава един различен прочит на традиционния бирен вкус. Новаторството винаги е било част от нашето ДНК като компания. С лансирането на 1664 Blanc,  ние отново правим стъпка напред, към бъдещето. Нашата цел е до 10 години всички да сме част от тази революция, в която бирата ще дава едно ново и различно сетивно изживяване.“ – каза по време на събитието Изпълнителният директор на Карлсберг България Теодор Несторов.

„Тази вечер сме тук, за да ви представим не просто бира, а пътешествие към вкусове и наслади с лековато цитрусов туист. Бирата вече не е просто напитка, тя е стилен аксесоар. 1664 Блан не е просто бира, тя е разказ, който ни води в сърцето на Франция. Елегантният дизайн на бутилката е вдъхновен от архитектурата на Айфеловата кула, а синият цвят е символа на доверие и искреност!“ – коментира Камелия Павлова, Директор Маркетинг в компанията.

„Категорията на супер премиалните бири е най-бързо развиващият се сегмент през последните 3 години. През 2023 той се е увеличил с цели 27%, като очакванията са да продължи да се развива с бързи темпове. Това се дължи на промяната в предпочитанията на потребителите, които все по-често избират международни марки бира с доказан произход и високо качество, а също така искат да получат едно ново и различно изживяване. Това е особено видимо при по-младите хора, които вече търсят интересни вкусове, които да ги изненадат и да провокират любопитството им. Радваме се, че имаме възможност да предложим един изключителен продукт, който носи в себе си стил, но и неочаквана нотка на изненада.“ –  допълни Красимир Лазаров, Директор Продажби в Карлсберг България.

1664 Blanc е лека и освежаваща бира с фин вкус и цитрусови нотки, която превръща всеки момент от ежедневието в специално и стилно изживяване. Тази напитка съчетава в себе си елегантността в ежедневието, в комбинация с перфектен вкус и неочакван туист с намигване към забавната страна на живота.

Продуктът се предлага на пазара в стъклена бутилка за еднократна употреба от 0,33 л, кен опаковка от 0,5 л и като наливна бира в специално селектирани обекти.

Повече информация можете да откриете на www.carlsbergbulgaria.bg, както и в социалните канали на марката в Instagram / facebook / YouTube

 

Карлсберг България е водещ производител на бира в България и една от най-динамичните и бързо развиващи се компании в бранша. Тя разполага с две пивоварни – в град Шумен и в град Благоевград, както и с логистични центрове и търговски офиси в страната. В компанията работят повече от 600 души. Продуктовото портфолио на Карлсберг България включва разнообразие от първокласни бири – националните Шуменско и Пиринско, международните Carlsberg  и Tuborg, Zatecky с благороден жатецки хмел от Чехия, френската 1664 Blanc, чешката Budweiser Budvar, немската пшенична бира Еrdinger и белгийската абатска бира  Grimbergen. Карлсберг България предлага на нашия пазар и сайдера Somersby, лидер в своя сегмент, както и алкохолния бирен микс Garage в два освежаващи вкуса – лимон и ягода. Компанията има в асортимента си и безалкохолна бира и сайдер под водещите си брандове – Пиринско Безалкохолно Пиво, Пиринско Бодро 0.0%, Somersby 0.0% и Carlsberg 0.0%. Карлсберг България е част от водещата международна пивоварна компания Карлсберг Груп, която има в портфолиото си 140 марки и повече от 30,000 служители по света.​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Свързани новини

Празник на духа и знанието-Сандански чества 24 май!

vesito

Времето днес, прогноза за вторник, 13 май

vesito

Кметът Димитър Бръчков, член на УС на НСОРБ, изрази категорична позиция срещу окрупняването във ВиК сектора

vesito

Публикувай коментар

* Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически.