ЧЕЗ Електро осигури възможност за дистанционно сключване на договор с доставчик от последна инстанция
Дружеството създаде уеб портал за извършване на проверка за сключен договор и подаване на заявки за договор с „ЧЕЗ Електро България“ АД като лицензиран ДПИ

От началото на тази година „ЧЕЗ Електро България“ АД улесни клиентите, които излизат на свободен пазар на електроенергия, като чрез специален уеб портал осигури възможност за електронна проверка за наличен договор с Доставчик от последна инстанция и сключване на договор с дружеството, като лицензиран ДПИ.

Новият уеб портал е достъпен на адрес https://dpi.cez.bg/dpi, както и през корпоративния сайт cez.bg, в секция „е-Услуги“ и в секция „Свободен пазар“ подсекция „Доставчик от последна инстанция“. Приложението позволява генерирането, електронното подписване и изпращане за е-подпис от страна на „ЧЕЗ Електро България“ АД на договор с ДПИ. За работа и достъп до Портала е необходимо потребителят, проверяващ съответната информация или подаващ заявление за сключване на договор с ДПИ, да има активен и включен Класифициран електронен подпис.

 

Обработката на заявките се осъществява в съответствие с публикуваните на страницата Правила за сключване на договор с ДПИ и Правила за ползване на услугата електронна заявка за договор с доставчик от последна инстанция „ЧЕЗ Електро България“ АД.

Новата електронна услуга ще намали значително необходимостта от посещение в търговски център или офис на компанията от излизащи на свободен пазар физически и юридически лица, както и  търговци на електрическа енергия, представляващи клиенти. Наличието на договор за доставка на електроенергия от ДПИ е задължително условие за участие на клиенти на свободен пазар и е част от процедурата за смяна на доставчик. „ЧЕЗ Електро България“ АД е лицензиран Доставчик от последна инстанция за клиентите, присъединени към разпределителната мрежа на лицензионната територия на „ЧЕЗ Разпределение България“ АД.

„ЧЕЗ Електро България“ АД разработи и поддържа над 30 вида съвременни услуги, осигуряващи удобство и сигурност на клиентите. Предлаганите от Дружеството възможности за дистанционно обслужване и различни електронни услугие-фактура, е- разплащания, смс известяване, проверка на сметка, получаване на оферта, подписване на договор и др., гарантират ефективна и безопасна комуникация между клиентите и дружеството от разстояние.

На разположение на потребителите са информационната линия на „ЧЕЗ Електро България“ АД, достъпна на номер 0700 10 010, имейла info@cezelectro.bg, както и фейсбук-профила @cezelectrobg.

Свързани новини

Българин влиза в затвора, след като буквално изкорми мъж

bilyana

Ужас! Дете намери игла в пържолата си

Regiona

Настаниха в „Пирогов“ 4-годишно дете с тежка пневмония

desi

Публикувай коментар

* Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически.