Ужас: Жена се обрина цялата и умря след ваксинацията с AstraZeneca

47-годишната Люси Таберер от Лестър, Англия, получила първата си доза ваксина срещу коронавирус на 19 март. След това тя се почувствала зле, но не го свързала с инжекцията на AstraZeneca.

Според избраника на жената, Марк Томлин, те смятали, че болезнените симптоми ще изчезнат след няколко дни, но сериозно се объркали.

„Люси имаше болки, така че тя отиде при своя лекар, който каза, че това са камъни в бъбреците и предписа болкоуспокояващи. Думите на лекаря я успокоиха – тя не смяташе, че това има нещо общо с ваксината,“ казва Марк Томлин.

Луси обаче се влошавала все повече и тогава двойката наистина се уплашила. 13 дни след ваксинацията жената все пак се озовала в болницата с рядко усложнение.

„Състоянието й започна да се влошава и започна паника. Тя получи синина с големината на тенис топка. Тогава се появи много силен обрив по лицето й отстрани и венците й започнаха да променят цвета си, прозължава Марк Томлин.

Пациентката е диагностицирана с мозъчна тромбоза, след което е получила инсулт, пише The Sun. Люси претърпя операция, но вече не било възможно да се спаси. Скоро жената била изключена от устройствата за поддържане на живота.

Изминали 22 дни от ваксинацията. Според Марк лекарите казали, че болестта на съпругата му е провокирана от ваксинацията. Сега мъжът сам ще отгледа своя петгодишен син.

Превод: БЛИЦ

Свързани новини

Росен Желязков: След 10 дни започва ремонтът на пътя с. Господинци – с. Огняново

vesito

Макрон е преизбран за президент на Франция, но не го очаква „гратисен период“

Regiona

Мъж се барикадира и се самоуби в къщата си в софийско село

vesito

Публикувай коментар

* Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически.