Нов начин на работа в Общинско предприятие „Чистота“ в Кюстендил

Община Кюстендил въвежда нов начин на работа в Общинско предприятие „Чистота“ гр. Кюстендил, информира кметът инж. Огнян Атанасов. Целта е да бъдат предоставяни по- ефективни услуги по управление на отпадъците и поддържане на чистотата на територията на Община Кюстендил.
Кметът посочи, че в Община Кюстендил има забавени преписки от 2018 г. за кастрене на дървета, които не са изпълнени и до момента. „За да не работим на парче, започваме по квартали“, уточни инж. Атанасов.
От днес екипите на Общинско предприятие „Чистота“ гр. Кюстендил необходимата техника за кастрене на клони са в кв.“Колуша“
„ Екипите ще работят там, докато не се свърши работата в квартала, ще се излиза от него само при извънредни ситуации“, категоричен е кметът. За да работят по- ефективно екипите на ОП „Чистота“, дейностите ще се извършват квартал по квартал, посочи още инж. Атанасов.
Общинско предприятие „Чистота“ гр. Кюстендил ще публикуват и график за почистване и миене на уличните платна, алеите, парковите и другите територии от населените места, предназначени за обществено ползване.
”Графикът ще е публикуван на Фейсбук страницата https://www.facebook.com/profile.php?id=61561459374291… предишния ден. Така гражданите ще бъдат своевременно уведомявани кои улици ще се мият. Молбата ни към тях е да преместят автомобилите си, за да може измиването да е по-качествено“, заяви инж. Атанасов.
В края на работния ден отново на Фейсбук страницата https://www.facebook.com/profile.php?id=61561459374291… ще бъде публикувана информация с графика, по който са извършени услугите по сметосъбиране и сметоизвозване в града и селата. По този начин всеки ще има контрол върху графика на сметоизвозване на селата, отчетност в маршрутите и контрол върху самата система на работа, посочи още кметът. Предстои карта с отговорници по поддържането на чистотата- ръчно метене и косене, на територията на община Кюстендил да бъде поставена във всеки квартал.
Кметът посочи, че градът е разделен на зони, като всяка има отговорник. На картата има информация за него – снимка, две имена и телефонен номер.
Той уточни, че от миналата седмица косачите са разпределени по райони и всеки отговорник пряко има на разположение косачи и чистачи.
”Смятам, че по този начин дейността ще е организирана по- добре, нашите съграждани ще получават по- качествена услуга и ще имат по- ефективен контрол“, каза още инж. Атанасов.
В Община Кюстендил вече функционира и Оперативен център за 24- часово видеонаблюдение.
Камерите в града се следят 24 часа в реално време. На разположение е и 24- часов патрул, който обикаля и реагира своевременно.

Свързани новини

С анкетна карта общинска администрация се допитва до гражданите за качеството на административното обслужване

vesito

Стартира организацията на Седмия национален фолклорен фестивал „Свири ми се, пее ми се, оро ми се игра“ в село Баня

vesito

Община Благоевград ще извърши основен ремонт на Защитено жилище за лица с умствена изостаналост „Слънчев дом“

vesito

Публикувай коментар

* Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически.