Милиардите на Кайли Дженър се оказаха лъжа

“Известен с това, че си известен“ – това е мантрата на едно от най-популярните звездни семейства в света на шоубизнеса. Кланът Кардашиан изгради истинска империя, позовавайки се на изфабрикувани скандали през годините, а до скоро се смяташе, че най-младият член на клана – Кайли Дженър, е най-големият успех на майка ѝ – Крис Дженър.

Дори авторитетното издание Forbes признава, че за известно време е заблудено за реалното състояние на Кайли, но в последната си публикация разплита кълбото от лъжи, превърнало младата звезда в една от най-богатите личности в света.

Медийната кампания на Кардашианите убеди милиони по целия свят, че Кайли притежава компания на стойност $1,2 млрд. на име Kylie Cosmetics. Брандът изобилства от козметични продукти, за които се твърди в продължение на 4 години, че са сред най-продаваните на световния пазар на красотата, но преди няколко месеца се оказва, че това далеч не е така, съпбщават от “Канал 3”.

Дженър продава 51% от компанията си на когломерата Coty, от което получава $340 млн. след всички данъци такси по сделката. Сумата несъмнено е впечатляваща, пък и било то за доста под спекулираната първоначално сума.

Подробен анализ от страна на новия мажоритарен собственик показва, че медийният образ на Kylie Cosmetics е драматично надут за предходния период от съществуването си. Оказва се, че през януари 2018 г. собственичката на компанията оповестява публично, че е продала стока за над $300 млн., когато официалните документи доказват едва $125 млн.

Още в зората на този бизнес Кайли Дженър разказва пред репортери през ноември 2015 г., че цялата ѝ колекция от козметични продукти за лице бива разпродадена за по-малко от минута от официалната поява в интернет.

Няколко месеца по-късно стартира кампания за влизане в топ 100 на най-богатите знаменитости, като представители на Forbes са поканени в дома на Крис Дженър, за да видят с очите си документи, доказващи надвзети данъци за $307 млн. и годишен приход от $110 млн. за малката ѝ дъщеря. Подобна ескалация на цифрите в рамките на година е предизвикала сериозно съмнение у медията, която вече десетилетия с развива, като надежден източник на икономически данни и информация. Щателните анализи и проверки свеждат крайната сума до $41 млн. и все пак изгряващата звезда се подрежда под №59 в ранглистата, а в отговор получават мащабна критика в социалните мрежи.

В едно от най-големите издания за мода – WWD, се появява материал, който оспорва анализите на Forbes, като манипулирани и там са публикувани всички онези, уж, документи, доказващи далеч по-сериозното състояние на Кайли. Материалът е преписан в поредица от издания, като People, CNBC и Fortune.

През лятото на 2018 г. семейството твърди, че 20-годишната тогава Кайли Дженър има състояние от $900 млн. и се очаква скоро да счупи милиардната граница, с което я определят за “най-успешния инфлуенсър в историята.

Скоро след сделката с Coty, новата компания-собственик публикува резултатите за 12-месечния анализ на новата си придобивка и там се вижда, че приходите са едва $177 млн., Година по-рано пък разликата от публикуваните данни и реалните се изразява в 40%. Именно подобна е и оценката на Forbes през 2018 г.

От Coty обаче, отказват да коментират публично случая, докато онлайн анализаторът за електронната търговия Rakuten отбелязва, че между 2016-2018 г. Kylie Cosmetics бележи спад в продажбите с 62%, ако съдим по оповестените от различните източници данни.

“Изглежда необичайно да има толкова голям спад за толкова кратко време“, коментира анализаторът за Evercore Омар Саад. Мнението му е споделено от редица други авторитети, включително и ветеранът в този бранш Джефри Тен, който стои зад марки от ранга на Note Cosmetics, Nyx и Calvin Klein Beauty.

Всички са единодушни, че първоначалните данни не кореспондират с истината. И това ни води до изводът, който Forbes прави в публикацията си – Кайли Дженър не е сред най-младите милиардери в света, тъй като изобщо не е милиардер.

Състоянието на младата Instagram-звезда несъмнено се изразява в стотици милиони, но всичко това се дължи основно на пропагандата в социалните мрежи и наистина професионалната PR кампания от майка ѝ, която се доказва, като един от най-успешните манипулатори на общественото мнение в нашето съвремие.

Източник: fakti.bg

Свързани новини

Какво клюкарстват за вас според зодията ви?

Regiona

Защо копърът е лекарство?

Regiona

Вируслав и Корона се родиха в Зоопарк Бургас

vyara

Публикувай коментар

* Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически.