Внимание! Опасни участъци по ЛОТ-2 на АМ „Струма“

ЛОТ-2 на АМ „Струма“ има опасни участъци, установи репортерската проверка на БГНЕС след ужасяващата катастрофа с македонски автобус, станала на 23 ноември край Старо село. Нередностите по ЛОТ-а, открит през октомври 2015 г. са свързани още с проекта на този участък от автомагистралата, за изход от която се ползва аварийната лента. Дали може и дали трябва да е така, трябва да се произнесат специалистите.

Той е с дължина 37 км-от Дупница Север до изхода за гр. Кочериново и с. Бараково, както и за Рилския манастир. Болшинството от пътуващите до Благоевград също ползват този изход. На 1 км и на 500 м преди всеки изход има поставена указателни табели за кои населени места се излиза. Преди самия изход има хоризонтална маркировка с „остров за безопасност“, след нея следва пак пътна маркировка за „завой на дясно“. Мантинелата там свършва, следва процеп от няколко метра, в който буквално трябва да се пъхне автомобилът, независимо дали е лек или товарен. След прекъсването за „процепа“ мантинелата продължава. Проблемите са на спускане от тунел „Блатино“ край Дупница в посока Благоевград. Първият изход за Бобов дол и Кюстендил е спускане, липсва знак „А5“, указващ процентите на наклона при спускане. Изходът надясно е на плавна лява крива и след мост със страничен вятър.

От множеството удари знак „Г-11“ се е изтрил, пострадал е и ъгълът на мантинелата, който е претърпял няколко удара. На земята е и мантинелата по дъгата на завоя, отнесена от водач, не видял знака за намаляване скоростта до 40 км./час. Поражения от този вид имаше и на изхода за гр. Бобошево, Мурсалево и Рилския манастир при 74-ти километър, които са възстановени. „Много пострадал“ е и изходът за Благоевград, Кочериново, Рила и Рилския манастир при км 85-ти. Там знакът Г-11 е съборен, пострадал е и буферът на мантинелата от множеството удари, при които за тези 6 години слава Богу няма загинали. Всички тези нередности и щети при излизането от автомагистралата са в платното Дупница-Благоевград.

По същия начин се излиза от плътното от Благоевград към Дупница и София, но щетите там са отстранени. Такива имаше на изхода за Бобов дол, Кюстендил и Дупница-юг. Най-голямата опасност е при навлизане в автомагистралата между 84-и 85-и километър. След кръговото на Е-79 се навлиза в АМ „Струма“ при обратен наклон. За последните години имаше разпиляване на неукрепен товар на два пъти, предимно бира.

А паркингите край с. Блатино не са сигнализирани предварително, в последния момент преди тях има единствено завой на дясно и знак „Р“.

На брифинга днес прокурор Сарафов каза, че предстои българските магистрали да бъдат проверявани от наши и европейски експерти. ЛОТ-2 на АМ „Струма“, продължение на злополучния ЛОТ-„0“, погубил преди два дни 44 живота, също трябва да бъде изследван дали е безопасен. /БГНЕС

Свързани новини

Нова мярка! Плащат всички дни неплатен отпуск

vesito

Планирани прекъсвания на електрозахранването на територията на Благоевградска област

vesito

Взеха книжката на кмета на Пазарджик, отказал тест за алкохол

vesito

Публикувай коментар

* Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически.