Американската платформа за сравняване на застраховки откри развоен център в София

Американската платформа Insurify, базираната на технологии с изкуствен интелект за сравняване на застрахователни услуги, отвори своя първи международен развоен център в София, съобщиха от компанията. Това е най-новото постижение на бързо развиващата се компания, която отбеляза двоен ръст на приходите на годишна база и увеличи броя на служителите си над 3 пъти през 2020 г. Развойният център в София е привлякъл екип от 15 софтуерни инженери и експерти поизкуствен интелект, специализирани в изграждането на технологии за бързорастящи пазари.В близкото минало, екипът беше част от една от най-големите мета търсачки за самолетнибилети – Skyscanner, която затвори офиса си в София през 2020 г., заради негативното влияниена Covid-19 пандемията върху международните пътувания. Ръководител на Insurify в София е техническият директор Константин Халачев. Преди това той водеше разработката на платформа за машинно обучение на търсачката Skyscanner. „Отварянето на софийския офис е признание за таланта и уменията на българската технологична общност, която получава възможност да се включи и развива професионално в глобалния контекст, където Insurify е позиционирана“, казва Халачев. Платформата Insurify е ръководена от българите Снежина Захария, която е основател и главенизпълнителен директор на компанията и Тодор Кирязов – съосновател и главен продуктовдиректор. Захария създава компанията през 2013 г., след като лек автомобилен инцидент яизправя пред високи цени и разочароващ опит в пазаруването на автомобилни застраховки.Тя вижда  неразработена пазарна ниша и решава да създаде уебсайт, където мигновено и персонализирано сравняваме застрахователни продукти. До моментаплатформата, чиято цел е да бъде най-предпочитаната и всеобхватна на пазара, епомогнала на над 4 милиона потребители да спестят средства и лесно да избератзастраховката, от която имат необходимост. „Новият офис в България бележи ключов момент в растежа ни, тъй като чрез негопродължаваме да подобряваме нашите продуктови линии за автомобилно, жилищно иживотозастраховане“, казва Снежина Захария, главен изпълнителен директор на Insurify. Insurify (insurify.com) работи с най-големите застрахователни компании в САЩ. Отскоро компаниятазапочна да предлага и интегрирани застрахователни услуги, като осъществи важнопартньорство с Toyota. В резултат на това сътрудничество, клиентите на Toyota могат дасравняват застрахователни полици за автомобили с персонализирани предложения,захранени от базата данни на Insurify. Базирана в Кеймбридж, Масачузетс, САЩ, Insurify е платформа за съпоставяне назастраховки за автомобили, недвижимо имущество и живот, която помага на потребителитеда спестят време и пари. Компанията успява да продаде застраховки с покритие на стойност 170 милиарда долара на над 4 милиона клиенти, с което постига 20-кратен ръст на приходите си от 2016 г. насам и печели многобройни награди на застрахователната индустрия.  

Източник: mediapool.bg

Свързани новини

Откриха 17 000 фалшиви теста за COVID-19

bilyana

Тотален локдаун! Затварят България за 10 дни до изборите

vesito

Катастрофите са намалели от началото на извънредното положение

desi

Публикувай коментар

* Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически.