Как да поддържаме форма след края на лятото

0

Вижте няколко полезни съвета

Краят на лятото наближава, а заедно с него и притесненията дали ще запазим килограмите от дните, прекарани на плажа. Есенните изкушения са много, затова предлагаме няколко съвета как да поддържате добра форма след лятото:

Цветен код

за храните

Най-добър вариант за диета през есента е да се храните със сезонни плодове и зеленчуци. Така хем няма да напълнявате, хем ще създадете имунитет за зимните месеци. Хубаво е, ако успеете да разделяте „зарзавата“ по цветове.
Закуска: Препечена филийка от пълнозърнест хляб с извара или шунка и печена тиква с мед и орехи плюс чаша кафе;
Втора закуска: Сезонен плод – ябълка, круша, грозде;
Обяд: Карфиол на фурна; миш-маш; спанак;
Вечеря: Салата от сезонни зеленчуци.
Къде е ключът?
Храната да не минава през топлинна обработка. Или обработката да е минимална.
Това е и принципът, заложен в менютата за суровоядство.
10 килограма
за 10 дни
Дори и да не трябва да отслабвате с 10 килограма, принципът на тази диета е добре работещ. Понеже няма как да напълнеете при разделно хранете, независимо от това какво хапвате.
Ден 1: 5 варени яйца (от 10 часа сутринта на всеки 2 часа по 1 яйце);
Ден 2: Една варена риба без сол (скумрия);
Ден 3: Варени пилешки гърди без сол;
Ден 4: 5 варени картофа (от 10 часа сутринта на всеки 2 часа по 1 картоф);
Ден 5: Пилешка шунка или говеждо месо (0,5 кг );
Ден 6: Всякакви плодове с изключение на банани (неограничено количество);
Ден 7: Зеленчуци (неограничено количество);
Ден 8: Извара (0,5 кг );
Ден 9: Три кофички кисело мляко 1% масленост;
Ден 10: Пилешки бульон.

Ядене
по списък

Не можете да карате на лишения и след лятото! Добре тогава – есента е подходящ период за известната 90-дневна диета, която не включва почти никакви ограничения. Яде се всичко, но разделно.
Режимът представлява редуване на менюта на 4 дни –
първия ден се ядат белтъчини (месо, риба, млечни продукти, яйца и салата)
втория – варива (ориз, боб, леща)
третия – въглехидрати (тестени храни, паста) и четвъртия – плодове.
Всеки ден закуската е от два еднакви плода, кафето е без захар, а вечерята е до 20 ч. На 29-ия ден се пие само вода и така три пъти… докато дойде зимата. / trud.bg

 

0
0
Други новини

Коментирай

Сайтът не носи отговорност за написаните коментари.

error: Съдържанието е под закрила на Авторското право!