Американският университет в Благоевград получи приз за иновация в маркетинг комуникациите

0 721

Американски университет в България с приз за иновация в маркетинг комуникациите в годишните награди на b2b медиа

Американски университет в България (АУБ) получи признание за иновативната си кампания в сферата на маркетинг комуникациите – SMARTVERSITY.

На 10тото юбилейно издание на Годишните награди на B2B медиа, АУБ грабна приз в категорията „Иновация в сферата на маркетинг и връзки с обществеността“.

Това е второто отличие на АУБ за концепцията SMARTVERSITY, след приза в наградите на Българска Асоциация на ПР Агенциите БАПРА през май.

От есента на 2017 година American University in Bulgaria стана SMARTVERSITY – англоезичната концепция /предвид профила на ВУЗа/ стъпва на основните образователни ценности на университета

– Интелигентни хора / Smart People

– Интелигентно „утре“ / Smart Tomorrow

– Интелигентен учебен процес / Smart learning

Със своята система на обучение Liberal arts, университетът дава възможност на млади хора от цял свят да преминат през повече от една дисциплина и определят точната за тях специалност дори в края на втората година. Какъвто и да е изборът на специалност – задължително се взимат предмети от различни академични направления.

Комуникацията на университета е иновативна не само на думи – АУБ лансира първото у нас VR приложение за университет, прави конкурси в социалната мрежа SnapChat, общува с младото поколение с видеоманифести.

„За нас да бъдем иновативни е мисия, а не еднократно действие – споделя Албена Кехайова, ръководител „Маркетинг и ПР“ в АУБ – и получените награди за нашия нов стил на комуникация ни показват, че сме на прав път. В Американския университет се стремим да бъдем иновативни във всичко – в самия учебен процес, както и във формата и съдържанието на нашата комуникация към настоящи и бъдещи студенти“.

Други новини

Коментирай

Сайтът не носи отговорност за написаните коментари.

error: Съдържанието е под закрила на Авторското право!